Palautusoikeus

Palautuskäytäntö

Huomautukset

Mahdolliset huomaukset, jotka kohdistuvat tavaran laatuun tai toimitukseen on tehtävä 7 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta Puhelin:+358 40 525 0797 Sähköposti: info@vetkauppa.fi.

Pakettia noudettaessa on syytä tarkistaa sen kunto asiakaspalvelijan läsnä ollessa.

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopaikassa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme

Puhelin: +358 40 525 0797 Sähköposti: info@vetkauppa.fi

 

Tilauksen peruuttaminen

Ota yhteyttä välittömästi asiakaspalveluumme Puhelin: +358 40 525 0797 Sähköposti: info@vetkauppa.fi, niin tarkastamme onko tilauksen peruminen mahdollinen. Mikäli paketti on toimitettu jo edelleen kuljetettavaksi, tilausta ei voi enää perua.

 

Tuotteen vaihto ja palautus

Hygieniatarvikkeilla kuten sidetarvikkeilla, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Rehut, täydennysrehut sekä lisäravinteet voidaan palauttaa käyttämättöminä, avaamattomina ja alkuperäispakkauksessaan, mikäli asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut. 

Muita verkkokaupasta hankittuja tuotteita voi tarvittaessa palauttaa 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen on oltava avaamaton, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan.

 Epäselvissä asioissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme Puhelin: +358 40 525 0797 Sähköposti: info@vetkauppa.fi

Mikäli saamasi tuote on viallinen tai virheellinen, voit palauttaa tuotteen. Voit saada tilalle uuden tuotteen. Olethan asiasta yhteydessä yhteydessä asiakaspalveluumme
Puhelin: +358 40 525 0797 
Sähköposti: 
info@vetkauppa.fi

 

Tavaran noutamatta jättäminen EI OLE PALAUTUS. Siitä perimme toimittamisesta ja palauttamisesta syntyneet todelliset kulut.

 

Takuu

  1. Takuu ei kata väärin käsiteltyä tuotetta.
  2. Takuu ei kata tuotteen väärästä säilyttämisestä johtuvaa virhettä. 
  3. Takuu ei kata asiakkaan puolesta sattuneita käyttövirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista.
  4. Mikäli tuote on rikkoutunut kohdassa 1-3 seikan johdosta, tuote palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulu.
  5. Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
  6. Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.

 

Ylivoimainen este

Cloud Management Oy ei ole velvollinen täyttämään kauppaa, jos luonnoneste, tulipalo, konevaurio tai siihen verrattava häiriö, lakko, työsulku, sota, liikekannallepano, vienti- tai tuontikielto, kuljetusvälineiden puute, valmistuksen lopettaminen, liikennehäiriö tai muu este, jota myyjä ei voi voittaa, estää tuotteen tai sen osan toimittamisen. Myös silloin, kun sopimuksen täyttäminen edellyttäisi uhrauksia, jotka ovat kohtuuttomia Cloud Management Oy:lle
Cloud Management Oy ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle sopimuksen täyttämättä jättämistä aiheutunutta vahinkoa ja myyjä voi myös purkaa sopimuksen.